11 Ocak 2015 Pazar

Kimsin Sen ? Bu Blog Neden Var ?


          Öncelikle kendimden bahsedeyim. Arkadaşlar ben de sizler gibi bir öğrenciyim, 
AMA

•Üniversiteyi kazanmak için gereken YGS-LYS gibi süreçlerden geçmiş bir öğrenciyim.
•Hafta içi öğrencisi olmuş yani iki sefer YGS'ye,on sefer de LYS'ye girmiş bir öğrenciyim.
•İkinci senesinde de olsa hayalindeki bölümü kazanmış mutlu bir öğrenciyim.
•Sınava hazırlanırken nasıl daha az çalışmayla başarılı olurum diye çok düşünmüş ve kendince çalışma taktikleri geliştirmiş -kısmen- tembel bir öğrenciyim.
•Karşılığında bir sene feda ederek edindiğim tecrübeleri neden başkalarıyla paylaşmıyorum diye düşünen ve böyle bir blog açmaya karar veren bir öğrenciyim.
•Ve en önemlisi sizlere yardımcı olmak isteyen bir öğrenciyim.

          Sanırım kendimi bu kadar tanıtmam yeterli olur zaten zaman içerisinde tanışırız iyice. Aslında blogumun amacı belli ama ben yinede açıklama taraftarıyım. Ben blogumda iki senede elde ettiğim YGS-LYS konusundaki tecrübelerimi paylaşmak ve sizin YGS-LYS konusunda her türlü sorununuza yardımcı olmak istiyorum...

BLOGUMA HOŞ GELDİNİZ ARKADAŞLAR..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder