31 Ocak 2015 Cumartesi

Biyoloji

Konu anlatımlı olarak; 
-Palme Biyoloji KA(2 kitap) 
-Fem Simetri Biyoloji KA 
Palme biyoloji ve kimya konusunda zirvelerde. Mutlaka edinilmeli diye düşünüyorum. Ama atladığı noktalarda oluyor gibi. Fem da çok sağlamdır ama biraz ansiklopedi gibi. Çok uzun ve aşırı bilgi var. Ama her zaman başvurulabilecek güvenilir bir kaynaktır fem.


-Palme Biyoloji SB çözülebilir. Ama SB sı KA kadar kaliteli değil. Şimdiden söyliyim.
-Fem SB da çözülebilir.

-Güvender çözmüştüm ben. Kitap çok rahat bir kitap. Çerez gibi gidiyordu sorular. Başına bir oturuyordum 2-3 saat hiç yorulmadan sorular gidiyordu. BEn çok ama çok sevmiştim bu kitabı ama zorlayan bir kitap değildi, en azından beni.

-Final Biyoloji SB (üç yazarlı yeşil renk) ve -Herkes için Biyoloji Defteri (Asel Yayınları) bu ikisini bir çok arkadaşım kullandı ve memnun gibilerdi. Ben kullanmadım ama tavsiye ediliyor. Siz bilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder